دانلود دو كتاب آموزش اكسل ۲۰۱۰ رايگان

اكسل ، آموزش رايگان اكسل ، كتاب آموزش اكسل ، آموزش اكسل پيشرفته ، آموزش نرم افزار اكسل ، اكسل ۲۰۱۶ ، آموزش جديد اكسل

دانلود دو كتاب آموزش اكسل ۲۰۱۰ رايگان

۳,۰۲۲ بازديد

دانلود دو كتاب آموزش اكسل ۲۰۱۰ رايگان

اين برنامه براي ماسبات رياضي (با قابليت انجام محاسبات دشوار رياضي) و ترسيم نمودار به وسيله‌ي ابزارهاي گرافيكي به كار مي‌رود. اكسل بعد از نسخه‌ي 5 در 1993، جزئي از مايكروسافت آفيس شد. مايكروسافت اكسل داراي خصوصيات اصلي تمام نرم‌افزارهاي صفحه‌گسترده است. با استفاده از جدولي متشكل از رديف‌ها و ستون‌ها مي‌توان، داده‌ها و اطلاعات را سازماندهي و همچنين با استفاده از همين داده‌ها، به انجام محاسبات پرداخت.

مي‌توان با استفاده از رسم توابع و نمودارها، به تجزيه و تحليل آماري اطلاعات پرداخت. نسخه‌هاي ويندوزي نرم‌افزار اكسل از برنامه نويسي با استفاده از Visual Basic for Application كه نوعي از زبان برنامه نويسي ويژوال بيسيك است، پشتيباني مي‌كند. برنامه‌نويسي با استفاده از VBA اجازه مي‌دهد تا عملياتي را كه با استفاده از خصوصيات اصلي اكسل نمي‌شود آن را انجام داد، امكان پذير گردد. در نسخه‌ي 2011 از آفيس كه براي سيستم عامل مك ارائه شد، پشتيباني از VBA به اين مجموعه اضافه گرديد. در اين كتاب شما بيشتر با نحوه كار با نرم افزار اكسل آموزش خواهيد ديد.

كتاب دوم : كتاب آموزش Excel يكي از مفيد ترين عناوين مجموعه ي كتاب هاي آموزش و ترفند مي باشد كه با فرمت PDF و به صورت كاملا روان و گام به گام آموزش را پيش مي برد . به كاربراني كه ميخواهند اكسل را از پايه و به شكلي صحيح ياد بگيرند مطالعه ي اين كتاب را پيشنهاد مي كنيم .

لينك هاي زير را جهت دانلود انتخاب نماييد

دانلود كتاب اول آموزش اكسل 2010

دانلود كتاب دوم آموزش اكسل 2010

پسورد: www.excel9.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.