با اين روش فايلهاي اكسل خود شما از بين نخواهند رفت

اكسل ، آموزش رايگان اكسل ، كتاب آموزش اكسل ، آموزش اكسل پيشرفته ، آموزش نرم افزار اكسل ، اكسل ۲۰۱۶ ، آموزش جديد اكسل

با اين روش فايلهاي اكسل خود شما از بين نخواهند رفت

۱,۲۹۶ بازديد

با اين روش فايلهاي اكسل خود شما از بين نخواهند رفت

كجا مي توانيد فايلهاي Excel خود ذخيره كنيدكه هرگز از بين نروند؟

فضاي وب ابزار بسيار را در اختيار كاربران حرفه اي قرار مي دهد زيرا كاربران رايانه مايل هستند كه بسياري از فايلهاي خود را همواره در دسترس داشته باشند و بتوانند آنها را در محل مطمئني كه احتمال از بين رفتن فايها نباشد نگهداري كنند.

شركت Microsoft براي كاربران خود يك فضاي با حجم  به صورت رايگان در نظر گرفته است و در محصول Office 2010 ، مانند نرم افزار Excel , Word , Powerpoint در منوي File گزينه Share شما مي توانيد گزينه Save to SkyDrive را مشاهده نماييد.


 براي استفاده از اين سرويس به سايت www.skydrive.com رفته و در آنجا ثبت نام نماييد توجه داشته باشيد كه ايميل شما بعنوان نام كاربري در نظر گرفته مي شود و لازم نيست كه حتما ايميل شما از Hotmail باشد.

بعد از ثبت نام و ورود به فضاي اختصاصي خود مي توانيد فايلهاي Excel و ... را در اين فضا ذخيره كنيد و در نظر داشته باشيد كه پشتيباني و Backup فايلهاي شما توسط شركت Microsoft انجام مي شود و شايد بتوان گفت كه "فايلهاي Excel , Word , … شما هرگز از بين نمي رود.

آموزش اكسل Excel مهمترين ويژگي اين محصول در مقايسه با ساير محصولات مانند Google Docs در اين است كه ميانبر SkyDrive در منوي فايل Microsoft Office Excel 2010 قرار داده شده است.

با اين روش فايلهاي اكسل خود شما از بين نخواهند رفت

 Excel 2010 save to Sky Drive

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.