چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۶ | ۱۳:۵۷ ۲,۰۱۳ بازديد
اكسل يك نرم افزار جهت كارهاي آماري و كشيدن نمودار و جدول است. اين نرم افزار در مجموعه آفيس قرار دارد و بسياري از شركت ها از آن استفاده ميكنند. شما ميتوانيد آمار هاي مالي خود را در اين نرم افزار بنويسيد و سپس از آنها گزارش تهيه كنيد.
در اين مطلب آموزش گزارش گيري در اكسل را براي شما آماده كرده ايم.
براي رسم جدول ابتدا آن را انتخاب نماييد.
حال تب Insert را باز كنيد.
روي Pivot Table كليك كنيد.
صفحه تنظيمات مربوط به گزارش باز ميشود.
در فيلد اول محدوده ديتاي خود را انتخاب نماييد.
با روشن كردن Use an External Data Source ميتوانيد ديتاهاي خارجي مانند اكسس و اكسل هاي ديگر را انتخاب كنيد.
در قسمت آخر نيز ميتوانيد نوع ذخيره سازي را روي يك فايل جديد يا آپديت كردن يك فايل قديمي قرار دهيد.
حال با كليك روي OK گزارش شما ساخته ميشود.