آموزش نحوه گزارش گيري در اكسل

اكسل ، آموزش رايگان اكسل ، كتاب آموزش اكسل ، آموزش اكسل پيشرفته ، آموزش نرم افزار اكسل ، اكسل ۲۰۱۶ ، آموزش جديد اكسل

آموزش نحوه گزارش گيري در اكسل

۲,۰۰۸ بازديد

آموزش نحوه گزارش گيري در اكسل

اكسل يك نرم افزار جهت كارهاي آماري و كشيدن نمودار و جدول است. اين نرم افزار در مجموعه آفيس قرار دارد و بسياري از شركت ها از آن استفاده ميكنند. شما ميتوانيد آمار هاي مالي خود را در اين نرم افزار بنويسيد و سپس از آنها گزارش تهيه كنيد.

در اين مطلب آموزش گزارش گيري در اكسل را براي شما آماده كرده ايم.

براي رسم جدول ابتدا آن را انتخاب نماييد.

حال تب Insert را باز كنيد.

روي Pivot Table كليك كنيد.

صفحه تنظيمات مربوط به گزارش باز ميشود.

در فيلد اول محدوده ديتاي خود را انتخاب نماييد.

با روشن كردن Use an External Data Source ميتوانيد ديتاهاي خارجي مانند اكسس و اكسل هاي ديگر را انتخاب كنيد.

در قسمت آخر نيز ميتوانيد نوع ذخيره سازي را روي يك فايل جديد يا آپديت كردن يك فايل قديمي قرار دهيد.

حال با كليك روي OK گزارش شما ساخته ميشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.